2008-01-11

Neeeeeeeej!

Fan, fan, FAAN! Nu har jag gjort det. Helvetes helvete! Hur kan man va så jävla klantig. Jag ska aldrig mer köra bil när det är mörkt. Jag måste ha taskigt mörkerseende.

Igår åkte jag till torp. Jag parkerade låååångt ifrån alla bilar, som jag brukar, för jag vet hur jävla hispig Stefan är med nya bilen. Svände in till Bauhaus innan jag skulle åka och skrev upp mig på lite jobbtider. Sen hoppade jag in i bilen på den till synes tomma parkeringen, vred på nyckeln och ratten och trampade på gasen. Och drog rakt in i en kundvagn... Vart fan kom den ifrån?!?

Knappt man vågade åka hem efteråt. VÄRLDSKRIG! Jaja, har pratat med verkstan idag och det verkade inte som det skulle bli så farligt dyrt i alla fall. Dryga 1000-lappen eller så.

Köpa mig ett busskort kanske?

2 kommentarer:

Anonym sa...

aj aj aj då är det inte bara jag som klantar till mig =)

Anonym sa...

Ajdå... hoppas han inte blev alltför arg...